Kundtjänst
Vi gör vårt bästa för att besvara ditt ärende så snart som möjligt. Vi svarar normalt inom 24 timmar.
Kundtjänst - hälsofrågor
Hälsofrågor besvaras endast via e-post på [email protected] eller genom att använda kontaktformuläret ovan.
Kundtjänst - övriga frågor
E-post: [email protected]
Telefon: 08-520 275 50
Kundtjänst - Var är mitt paket?
När din order skickas från vårt lager får du en leveransbekräftelse till din e-postadress. I denna finns en spårningslänk som du kan klicka på för att spåra din order. Du kan även ladda ner appen Mina Paket och spåra ditt paket där efter att det skickats från oss. Ett paket kan bli någon dag försenat om något oförutsett sker, om du inte mottagit ditt paket på ca tre dagar kan du kontakta oss.
Klicka här för att spåra ditt paket
Kundtjänst - betalning och fakturor
Vi rekommenderar dig att ladda ner Klarna-appen för att hantera alla dina betalningar. Via appen kan du bland annat ändra förfallodatum på din faktura och betala dina fakturor direkt via appen. För information om din betalning kontakta Klarnas kundservice. Du kan nå dem via telefon, e-post eller chatt direkt via deras hemsidan.
Telefon till Klarna kundtjänst:
Återförsäljare
Klicka här för mer information.
Företagsuppgifter
Greatlife Group AB
Rosengatan 8
17270 Sundbyberg
Organisationsnummer 556899-2605
Momsregistreringsnummer: SE556899260501
Bolaget har sitt säte i Sundbyberg och är registrerat för F-skatt och moms.